ခရီးသွားပြည်သူများအား ရိုင်းပျစော်ကားခြင်း၊ ကိုယ်ထိလက်ရောက် ထိုးကြိတ်ခြင်းများ ပြုလုပ်သော ခရီးသည်တင်ယာဥ်လိုင်းများမှ ယာဥ်မောင်းများ၊ ယာဥ်နောက်လိုက်များကို ခရီးသွားပြည်သူများက ပြန်လည်လက်တုံ့ပြန်ရန် ပြင်ဆင်နေကြသည်ကို တွေ့ရသည်။ Facebook လူမှုကွန်ရက်မီဒီယာမှတစ်ဆင့် လူစုပြီး ခရီးသည်များကို ရိုင်းပျစော်ကားသော ယာဥ်လိုင်းများမှ ယာဥ်နောက်လိုက်များ၊ ယာဥ်မောင်းများကို စောင့်ကြည့်ကာ ပြန်လည်လက်တုံ့ပြန်ရန် ပြင်ဆင်နေကြခြင်း ဖြစ်သည်။ ခန့်မှန်းလူဦးရေ ငါးသန်းကျော် နေထိုင်သော ရန်ကုန်မြို့တွင် အများပြည်သူ စီးနင်းအသုံးပြုရန်အတွက် မှတ်ပုံတင်ထားသော ယာဥ်လိုင်း ၇ဝဝဝ ဝန်းကျင်ရှိပြီး နေ့စဥ်ပြေးဆွဲနေသော ယာဥ်လိုင်း ၄ဝဝဝ ဝန်းကျင် ရှိသည်ဟု မထသကထုတ်ပြန်သော အချက်အလက်များအရ သိရသည်။ ကိုယ်ပိုင်ယာဥ်နှင့် အငှားယာဥ်မစီးနိုင်သော ခရီးသွားပြည်သူအများစုသည် အဆိုပါ ယာဥ်လိုင်းပေါင်း ၄ဝဝဝ ဝန်းကျင်ကို မှီခိုသွားလာနေရပြီး ၎င်းတို့၏ လူမှုစီးပွားဘဝများအတွက် နေ့စဥ်ရုန်းကန်နေကြရခြင်း ဖြစ်သည်။ ထိုသို့ရုန်းကန်လှုပ်ရှားနေကြသော်လည်း ဝင်ငွေနှင့် ထွက်ငွေမမျှခြင်း၊ ကုန်စျေးနှုန်းကြီးမြင့်ခြင်းစသော စီးပွားရေးဆိုင်ရာ အခက်အခဲများ ကြုံတွေ့နေရပြီး ယင်းအခက်အခဲများသာမက လမ်းပေါ်တက်လိုက်သည်၊ ကားပေါ်တက်လိုက်သည်နှင့် ယာဥ်ကြောပိတ်ဆို့ခြင်း၊ လူဦးရေများစွာဖြင့် ကျပ်ပိတ်နေသော ကားပေါ်တွင်စီးနင်းရခြင်း ကားစပယ်ယာ၏ အအော်အငေါက်ကိုခံရခြင်း၊ အသက်အန္တရာယ်အတွက် အာမခံချက်မရှိသော စည်းကမ်းမဲ့မောင်းနှင်နေသော ယာဥ်လိုင်းများကို စီးနင်းနေရခြင်းတို့က ဤကဲ့သို့ လက်တုံ့ပြန်ရန် ပြင်ဆင်လာရခြင်းများ၏ မီးစများပင်ဖြစ်မည်ဟု သုံးသပ်ရသည်။ လူပါးဝ Bus များရပ် အမည်ရှိ Facebook Group တစ်ခုတွင် ၃၁ဝဝဝ ကျော်ရှိနေပြီး ယင်းကဲ့သို့ ပြန်လည်လက်တုံ့ပြန်ရန် ပြင်ဆင်နေမှုအပေါ် ဆွေးနွေးသူ ထောင်ချီရှိနေသည်။ မြို့နယ်အသီးသီးတွင် လိုင်းကားသမားများကို ပြန်လည်လက်တုံ့ပြန်ရန် အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် အုပ်စုဖွဲ့ထားကြပြီဖြစ်သည်ဟု သိရသည်။ ထို့ပြင် လွန်ခဲ့သည့်တစ်ပတ်ကျော်ခန့်က ၂၃၆ ယာဥ်လိုင်း၊ ယာဥ်အမှတ် 6G /1322 မှ ဒရိုင်ဘာနှင့် စပယ်ယာများ အပါအဝင် လူငါးဦးက အမှတ် (၃) လမ်းမကြီးပေါ်တွင် ခရီးသည်အမျိုးသားတစ်ဦးကို ဝိုင်းဝန်းထိုးကြိတ်ခဲ့ကြသည်ကို သက်ဆိုင်ရာအစိုးရသိစေရန် Facebook ပေါ်သို့ တင်ခဲ့သော်လည်း အရေးမယူသည့်အတွက် အဆိုပါယာဥ်လိုင်းမှ ယာဥ်နောက်လိုက်နှင့် စပယ်ယာများကို ပြန်လည် လက်တုံ့ပြန်သော ဗီဒီယိုဖိုင်တစ်ခုကိုလည်း တွေ့ရသည်။ သတ်မှတ်ယာဥ်စီးခကို ယာဥ်ပေါ်တွင် မကပ်ထားခြင်း၊ ယာဥ်စီးခပိုတောင်းသည်ဟု ခရီးသည်ကပြောလျှင် စပယ်ယာက ယာဥ်ပေါ်မှ ပြန်ဆင်းခိုင်းခြင်း၊ မထသကို ဖုန်းဆက်တိုင်ပါကလည်း ဖုန်းဘေလ်ကုန်သည်မှလွဲပြီး အကျိုးမထူးခြင်း၊ ယာဥ်လိုင်းများသည် သတ်မှတ်ယာဥ်စည်းကမ်းအတိုင်း မမောင်းနှင်သဖြင့် ခရီးသည်အဖို့ အန္တရာယ်များခြင်းနှင့် လိုင်စင်မရှိဘဲ ယာဥ်မောင်း၊ ယာဥ်နောက်လိုက် (စပယ်ယာ) လုပ်နေသူများခြင်းတို့ကြောင့် ခရီးသွားပြည်သူအတွက် အာမခံချက်မရှိဘဲဖြစ်နေသည်ဟု ဝေဖန်ငြီးတွားသံများလည်း ကြားနေရသည်။ “မထသက အရေးမယူလို့ ပြည်သူတွေအနေနဲ့ ဆုံးမဖို့လုပ်တယ်ဆိုတာ ပြည်သူတွေဘက်ကကြည့်ရင် မှန်ပါတယ်။ အဲဒီကောင်တွေ (လိုင်းကားသမား) ရဲ့ လူပါးဝချက်က ပိုပိုတောင်ဆိုးလာနိုင်ပါသေးတယ်။ နောက်ဆို လိုင်းကားစီးရင် ဓားခါးကြားထိုးပြီး စီးရမလိုဖြစ်နေပြီ။ နိုင်ငံတော်အနေနဲ့ ကြည့်မယ်ဆိုရင်တော့ အခုလိုလုပ်ရပ်တွေက မင်းမဲ့စရိုက်ဆန်လွန်းနေပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့ နိုင်ငံမှာ တရားဥပဒေရှိပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ ပျော့ညံ့လွန်းနေတယ်။ တချို့နေရာတွေမှာ ကွက်ကျားမိုးတွေရွာနေတာတွေ ရှိနေတယ်။ အဲဒီတော့ နိုင်ငံတော်က တာဝန်ရှိသူတွေ အနေနဲ့ လက်ရှိဒီကိစ္စကိုသာ မထိန်းသိမ်းနိုင်ဘူးဆိုရင် အများကြီးနစ်နာစရာတွေ ဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်။ ခရီးသွားပြည်သူတွေအတွက် မဖြေရှင်းပေးသေးသရွေ့တော့ ညီအစ်ကိုတို့ရေ မှတ်လောက်သားလောက်အောင် ဆော်သာဆော်” ဟု အဆိုပါ Group အတွင်းရှိ အမည်မဖော်လိုသူတစ်ဦးက ပြောကြားသည်။ အဆိုပါ Group နှင့် ပတ်သက်ပြီး မထသ (ဗဟို) ဥက္ကဋ္ဌ ဦးလှအောင်၏အမြင်က “သူ့ဘာသူထောင်တာတွေ၊ မထောင်တာတွေ၊ အုပ်စုဖွဲ့တာတွေတော့ ကျွန်တော် စိတ်မဝင်စားဘူး။ ကျွန်တော်တို့ မထသ (ဗဟို) က ခရီးသွားပြည်သူ အခက်အခဲရှိရင် ကျွန်တော်တို့ကို လာပြီးဆက်သွယ်ပေးရင် အကူအညီပေးပါတယ်။ ဖုန်းနဲ့ရော စာနဲ့ပါ ဆက်သွယ်ပေးပို့ လို့ရပါတယ်။ အဲဒီ ပေးပို့တဲ့အပေါ်မှာ သတ်မှတ်ထားတဲ့ စည်းမျဥ်းစည်းကမ်းနဲ့အညီ အရေးယူဆောင်ရွက်ပေးပါတယ်။ ပြီးခဲ့တဲ့ တစ်နှစ်လုံး (၂ဝ၁၆) မှာ အပြစ်ရှိလို့ ထုတ်ပယ်ခဲ့တဲ့ ယာဥ်လုပ်သား ၁ဝ၅ ယောက်ရှိတယ်။ ပြစ်မှုမျိုးစုံနဲ့ ထုတ်ခဲ့တာပါ။ အရေးယူမှုတွေ ရှိပါတယ်။ ပြည်သူလူထုရဲ့တိုင်စာ ၁ဝဝဝ ကျော်ရှိပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့က ၁ဝဝဝ ကျော်ကို ဖြေရှင်းပေးပြီးပါပြီ။ အကြောင်းလည်း ပြန်ကြားပြီးပါပြီ။ စစ်လို့ တွေ့တဲ့အမှုတွေလည်း အများကြီးရှိပါတယ်။ အဲဒါတွေလည်း အရေးယူထားပါတယ်။ အထူးစစ်ဆိုတဲ့ အဖွဲ့တွေနဲ့လည်း စစ်ပါတယ်။ မှတ်တိုင်မရပ်တာတို့၊ ကားပေါ်မှာ မီးသတ်ဆေးဘူးမပါတာတို့ စတဲ့အမှုတွေကိုလည်း အမှုပေါင်း ၉၉ဝဝ ကျော်လောက်အထိ အရေးယူထားတာတွေလည်း ရှိပါတယ်” ဟု ပြောကြားသည်။ ၂ဝ၁၆ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလမှ ဒီဇင်ဘာလ တတိယပတ်အထိ ပြည်သူများက တိုင်ကြားမှုပေါင်း ၁၁၈၂ ကြိမ်ရှိပြီး အရေးယူထားပြီး ဖြစ်သည့်အမှုမှာ ၁၁၅ဝ ဖြစ်ကြောင်း၊ အဆိုပါ တိုင်ကြားစာများအနက် ယာဥ်စီးခ ပိုမိုတောင်းခံမှုကြောင့် တိုင်ကြားမှုမှာ ရာခိုင်နှုန်း ၇ဝ ခန့် ရှိကြောင်း၊ ၂ဝ၁၆ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလ မှ အောက်တိုဘာလအထိ ယာဥ်လုပ်သား အချင်းချင်း ခိုက်ရန်ဖြစ်ပွားမှု ၁၆ ကြိမ်၊ ခရီးသည်တင်ယာဥ်နှင့် ခိုက်ရန်ဖြစ်ပွားမှု ၁၆ ကြိမ် ခရီးသည်တင်ယာဥ်နှင့် အခြားယာဥ်ခိုက်ရန် ဖြစ်ပွားမှုခြောက်ကြိမ်၊ ယာဥ်လိုင်းများပေါ်တွင် တုတ်၊ ဓား လက်နက် တင်ဆောင်ခြင်းရှိ၊ မရှိစစ်ဆေးမှု ကိုးကြိမ်ရှိကြောင်း မထသ (ဗဟို) မှ သိရသည်။ ယာဥ် ၈၈၃ စီးကို စစ်ဆေးရာ လက်နက်သဖွယ် အသုံးပြုနိုင်သည်ဟုယူဆရသော ဝါး၊ သစ်သားများ တင်ဆောင်လာသည့် ယာဥ် ၆၂ စီးကို စစ်ဆေးတွေ့ရှိရသည်ဟုလည်း သိရသည်။ ထိုကဲ့သို့ အရေးယူဆောင်ရွက်မှုများ ရှိနေသော်လည်း မထသ (ဗဟို) က ယာဥ်မောင်း၊ ယာဥ်နောက် လိုက်များကို ၎င်းတို့ချမှတ်ထားသော စည်းမျဥ်း၊ စည်းကမ်း ၁၃၈ ချက်ဖြင့်သာ အရေးယူခြင်းက လျော့ရဲနေသေးပြီး ကြပ်ကြပ်မတ်မတ် ဆောင်ရွက်သင့်သည်ဟု ထင်မြင်ယူဆမှုများလည်း ရှိနေသည်။ “တရားစီရင်ရေးက လိုင်းကားစပယ်ယာနဲ့ မောင်းနှင်သူတချို့အတွက် ပြစ်မှုတွေ သေးတယ်လို့ထင်ပါတယ်။ အစိုးရကဖြစ်ပြီးမှ ဖြေရှင်းတာထက် နောက်နောင်ကို တခြားယာဥ်မောင်း၊ ယာဥ်နောက်လိုက်တွေလည်း မကျူးလွန်ရဲလောက်အောင် တင်းတင်းကျပ်ကျပ် အလေးထားလုပ်ဆောင်ပေးစေချင်တယ်။ ဒါမျိုးလက်တုံ့ပြန်ဖို့ စည်းရုံးတိုင်ပင် နေကြတာဟာ အစိုးရနဲ့ တရားဥပဒေက မတရားသူတွေကို မဟန့်တားနိုင်သလို ဖြစ်နေတာကြောင့်ပါ။ စည်းကမ်းမဲ့ လမ်းဘေးစျေးသည်တွေကို ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းသလို ဒီကားသမားတချို့ကိုလည်း ထိထိရောက်ရောက် ဖြေရှင်းပေးပါလို့ တောင်းဆိုချင်ပါတယ်” ဟု သန်းဝင်းနိုင်အမည်ရှိ Facebook သုံးစွဲသူတစ်ဦးက ပြောကြားသည်။ “ယာဥ်လိုင်းတွေအပေါ် လူတွေမကျေနပ်ခဲ့တာကြာပြီ။ မကျေနပ်တာပြောဆိုရင်တော့ ဆုံးမှာမဟုတ်ဘူး။ ခရီးသည်အားလုံး လိုချင်တာက နိုင်ငံအခြေအနေအရ ဘတ်စ်ကားတွေ သက်သောင့်သက်သာ မရှိနိုင်သေးရင်နေပါ။ လမ်းခရီးတစ်လျှောက် လုံလုံခြုံခြုံနဲ့ စိတ်ချမ်းချမ်းသာသာ လိုရာခရီးကို ရောက်တယ်ဆိုရင်ပဲ ကျေနပ်ကြမှာပါ” ဟု စာရေးဆရာ မင်းသွန်းအိမ်က ပြောကြားသည်။ မဆင်မခြင် မောင်းနှင်သော ခရီးသည် တင်ယာဥ်လိုင်းများကို ခရီးသွားပြည်သူများ တင်မကဘဲ ကိုယ်ပိုင်ယာဥ်မောင်းသူများ၊ အငှားယာဥ်မောင်းသူများကပါ မကျေနပ်မှုများ ရှိနေသည်။ “ကျွန်တော် တစ်ခါတစ်ခါ စဥ်းစားမိတယ်။ သူတို့ (လိုင်းကား) ပဲ ရုန်းကန်နေရတာလားပေါ့။ ကျွန်တော်တို့လည်း ကိုယ့်လူမှုဘဝအတွက် ရုန်းကန်နေရတာပဲလေ။ သူတို့ရှာလို့ရတဲ့ ငွေပမာဏဝန်းကျင်လောက်ပဲ ကျွန်တော်တို့လည်းရတာ။ သူတို့တင် မိသားစုရှိတာမဟုတ်ဘူး။ ကျွန်တော်တို့လည်း မိသားစုရှိပါတယ်။ အိမ်ပြန်အလာကို မိဘ၊ ဇနီး၊ သား သမီးနဲ့ မိတ်ဆွေတွေက မျှော်နေကြတာပါ။ ဘဝမှာ ကိုယ်စားရမယ့် ထမင်းတစ်လုတ်အတွက် သူများစိတ်ဆင်းရဲမှာတော့ မဖြစ်စေချင်ပါဘူး။ကျွန်တော်တို့၊ သူတို့ရှေ့မှာ လူတားလို့ လမ်းလေးနည်းနည်း ပိတ်တာနဲ့ ဆဲဆိုကြိမ်းမောင်းတယ်။ သူတို့မှတ်တိုင်မှာ အကြာကြီး ပိတ်ရင်ကျ ဟွန်းဘယ်လောက်တီးတီး မဖယ်ပေးဘူး။ လမ်းပေါ်ရောက်တာနဲ့ အနည်းနဲ့အများဒေါသတော့ ထွက်ရတာပဲ။ လမ်းပေါ်မှ မထွက်ရင်လည်း စားဝတ်နေရေးကရှိလို့ အတတ်နိုင်ဆုံးစိတ်ကို လျှော့ထားပြီး မောင်းရတယ်” ဟု အငှားယာဥ်မောင်းတစ်ဦးက ပြောကြားသည်။ ထိုကဲ့သို့ မဆင်မခြင်မောင်းနှင်နေသော ယာဥ်လိုင်းများမှ ယာဥ်နောက်လိုက်များ၊ ယာဥ်မောင်းများ ရှိသကဲ့သို့ ဘီအာတီ ယာဥ်လိုင်းကဲ့သို့သော ယာဥ်လိုင်းများ၊ ယာဥ်နောက်လိုက်မပါဘဲ ယာဥ်မောင်းချည်းသာ သီးသန့်မောင်းနှင်သော အမှတ် ၄၅ အဲကွန်း ဘတ်စ်များလည်း ရှိနေသည်။ သို့သော် ထိုယာဥ်လိုင်းများ၏ အရေအတွက်မှာ နည်းနေသေးသောကြောင့် ခရီးသည် အများစုသည် မဆင်မခြင်မောင်းနှင်သော ရိုင်းပျစော်ကားသော လိုင်းကားများကိုသာ စီးနင်းနေရသည်။ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး အစိုးရက မူလက ၂ဝ၁၆ ခုနှစ် စက်တင်ဘာ ၁၅ ရက်တွင် မထသ (ဗဟို) ကို ဖျက်သိမ်းမည်ဟု ပြောကြားမှုရှိခ့ဲသော်လည်း ဖျက်သိမ်းနိုင်မှုမရှိဘဲ အများပိုင်ယာဥ်လိုင်းများ ပြေးဆွဲနိုင်မှသာ ဖျက်သိမ်းမည်ဟု ပြင်ဆင်ပြောကြားမှုများ ရှိခဲ့သည်။ အများပိုင်ယာဥ်လိုင်းများကို ၂ဝ၁၇ ခုနှစ်အတွင်းတွင် ပြေးဆွဲနိုင်ရန် စီစဥ်နေပြီဟု သိရသည်။ ထို့ပြင် လိုင်းကားသမားများကို လက်တုံ့ပြန်ရန် ခရီးသွားပြည်သူများက ပြင်ဆင်နေကြသလို လိုင်းကားသမားများက ပြန်လည် စိန်ခေါ်သည်ဟုသော ရေးသားမှုများလည်း တွေ့နေရသည်။ နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံတွင် အစိုးရရှိနေလျက်၊ တရားဥပဒေရှိနေလျက်နှင့် လက်တုံ့ပြန်ဖြေရှင်းခြင်းမှာ တရားဥပဒေစိုးမိုးရေးကို ထိပါးနှောင့်ယှက်နေခြင်းမျိုးဖြစ်ပြီး အစိုးရတစ်ရပ် အနေဖြင့်လည်း ပြည်သူလူထု၏ အခက်အခဲများ၊ မကျေနပ်မှုများကို ဖြေရှင်းဆောင်ရွက် ပေးခြင်းမျိုး ရှိသင့်ပါသည်။ တိကျခိုင်မာသော မူဝါဒများ၊ ဥပဒေများ၊ အမိန့်ညွှန်ကြားချက်များဖြင့် လူဦးရေ ငါးသန်းကျော်နေထိုင်သော ရန်ကုန်မြို့နေ ပြည်သူများအတွက် အများပြည်သူ သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးကို ဆောင်ရွက်ပေးသင့်ပါသည်။ “ဥပဒေဟာ ဥပဒေပါပဲ။ ဥပဒေရှိနေတဲ့ကြားက ဒီလို ဥပဒေမဲ့ လက်တုံ့ပြန်ဖို့ လုပ်နေတယ်ဆိုတာက စဥ်းစားစရာပါ။ လွှတ်တော်ကိုယ်စားလှယ်က ဒါမျိုးကိုတော့ မထောက်ခံပါဘူး။ ဒါက ဥပဒေစိုးမိုးရေးလုပ်တဲ့ အုပ်ချုပ်ရေးပိုင်းက လုပ်ရမယ့်ကိစ္စပါ။ ယာဥ်လိုင်းတွေကိစ္စကို လွှတ်တော်မှာ တင်ပြခဲ့ပါတယ်။ တင်ပြတော့ သက်ဆိုင်ရာဝန်ကြီးတွေက အဖွဲ့တွေဖွဲ့ပြီး တစ်မြို့လုံးအနှံ့ စိစစ်ထိန်းကျောင်းနေတယ်ဆိုပြီး ဖြေသွားပါတယ်။ တစ်မြို့လုံးကို အဖွဲ့ ၂ဝ လောက်နဲ့ လိုက်လုပ်မယ်ဆိုတာက ထိရောက်မှုမရှိပါဘူး။ ထိထိရောက်ရောက် လုပ်ပေးရမှာက အုပ်ချုပ်ရေးပိုင်းပါ။ လွှတ်တော်ကတော့ ဒါပြည်သူတွေရဲ့ဆန္ဒကို တင်ပြပါတယ်။ အုပ်ချုပ်ရေးပိုင်းက ထိထိရောက်ရောက် အရေးယူနိုင်ပေမယ့် ရဲအင်အားနည်းတယ်လို့ ပြောသွားတာမျိုးတွေလည်း ရှိပါတယ်။ အများပိုင်ယာဥ်လိုင်းတွေ ပြေးဆွဲမယ်ဆိုရင်တော့ မဆိုးဘူး။ ဒရိုင်ဘာတွေ၊ စပယ်ယာတွေကို လခစားနဲ့ လိုင်းရဲ့အုပ်ချုပ်မှုပိုင်းနဲ့ သွားမှာကိုး။ အခုဟာကကျတော့ ခေါက်ကြေးနဲ့ဆွဲနေတော့ တွက်ခြေကိုက်အောင် အမြန်အမြန်ဆွဲနေတော့ မဖြစ်သင့်တာ တွေဖြစ်ကုန်တာပေါ့။ ဓာတ်ဆီဖိုးတွေ၊ အုံနာဖိုးတွေရှာတယ်။ တစ်နေရာတည်းမှာ လိုင်းတွေများတော့ လုယက်၊ ရန်ဖြစ်ကြတာတွေပေါ့။ အကယ်၍သာ အများပိုင်လုပ်လိုက် မယ်ဆိုရင် ဒါတွေ အဆင်ပြေသွားမှာပါ။ ပြန်ပြီးလက်တုံ့ပြန်မယ်ဆိုတာ မျိုးတွေကတော့ ဖြစ်သင့်တယ် မထင်ပါဘူး။ ဥပဒေအတိုင်းပဲ ကောင်းပါတယ်။ ဥပဒေဘောင်ကို ကျော်တာ မျိုးတော့မကောင်းပါဘူး”ဟု ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး ရန်ကင်းမဲဆန္ဒနယ် အမှတ်(၂)မှ တိုင်းဒေသကြီး လွှတ်တော်ကိုယ်စားလှယ် ဦးသိန်းဇော်ကဆိုသည်။ Writer: သက်မင်း
Source : http://ift.tt/2i1NBJU
via IFTTT
No comments:
Post a Comment